Dyson, compania care ne uimește mereu cu invențiile sale, a venit la București cu o serie de produse care ne schimbă viața. La evenimentul Next Gen Living, care a avut loc la Combinatul Fondului Plastic – Galeria Senat, am avut ocazia să vedem și să testăm cele mai noi creații ale Dyson, de la aspiratoare fără fir și cu curățare umedă, până la purificatoare de aer și instrumente de coafat. Evenimentul a fost unul regional, la care au participat invitați din Ungaria, Grecia, Cehia și Georgia, printre care și jurnaliști și influenceri. Dyson ne-a pregătit o serie de demonstrații interesante, care ne-au arătat cât de performante și practice sunt produsele lor.
Noua gamă de culori a produselor de styling Dyson Știm cu toții că Dyson se ocupă și de părul nostru, nu doar de casa noastră. Produsele lor de îngrijire a părului sunt concepute să protejeze scalpul și să prevină deteriorarea părului, datorită unui senzor termostatic inteligent care menține temperatura optimă. Dar Dyson nu se oprește aici. Ei țin cont și de aspectul estetic al produselor lor, așa că au lansat o nouă gamă de culori pentru instrumentele de coafat, numită Ceramic Pop. Culorile sunt vii și atrăgătoare, iar materialele sunt de calitate superioară. Eva Comas Stokes, Senior Design Engineer, ne-a prezentat noua gamă pe scena evenimentului Dyson:
Cele mai noi două variante de culoare – Blue Blush și Ceramic Pop – sunt rezultatul muncii extraordinare a echipei noastre CMF (Colours Materials and Finishes), care a creat o combinație de nuanțe care nu doar că arată superb, dar și se simt minunat
a spus Eva Comas Stokes – Inginer șef de proiectare.
Dyson ne face casa mai curată și aerul mai respirabil Dyson nu se mulțumește cu produse obișnuite, ci caută mereu să le îmbunătățească și să le adapteze la nevoile noastre. Așa a apărut aspiratorul fără fir Dyson Gen5, care are cea mai avansată tehnologie de aspirare de până acum, care detectează și îndepărtează praful cu ușurință. Pentru suprafețele dure, Dyson Submarine este soluția ideală. Acesta are o funcție de curățare umedă, care elimină lichidele, resturile și petele dificile, și apoi curăță cilindrul de murdărie la fiecare rotație.
Și pentru că nu e suficient să avem o casă curată, ci și un aer curat, Dyson ne oferă cel mai nou purificator de aer, numit Big & Quiet. Acesta folosește aerodinamica conică, care creează un flux de aer puternic, care pulverizează aerul în toată camera și reține murdăria în filtru.
Demonstrații captivante
Evenimentul a avut trei zone unde am putut vedea produsele Dyson în acțiune. În zona de îngrijire a părului, ambasadorii Dyson, Florin Noje din România, Teuta Mesaros din Croația și Ioannis Michalelis din Grecia, ne-au arătat cum se coafează cu Dyson Airwrap. Pentru cei care au vrut să își schimbe look-ul sau să primească sfaturi de la profesioniști, a fost amenajată o cameră specială, ca un salon de lux.
În zona de curățare a casei, am putut testa performanța aspiratorului fără fir Dyson Gen5 într-o cameră de zi, alături de inginerii și tehnicienii Dyson, și am putut vedea cum funcționează aspiratorul cu curățare umedă Dyson Submarine pe suprafețele din bucătărie. În plus, zona de calitate a aerului ne-a prezentat proiectul Dyson Airquality Backpack, unde am putut admira un rucsac inteligent care măsoară calitatea aerului din oraș.
De asemenea, am putut observa raza de acțiune lungă a purificatorului de aer Big & Quiet, care a fost verificată cu niște experimente pe un perete luminos și cu o metodă de laborator pentru a calcula rata de eliberare a aerului curat (CADR).
Evenimentul a fost prezentat de Albertina Ionescu și a fost difuzat în direct pe pagina de Instagram a Dyson România, unde cei care nu au putut veni la fața locului au putut urmări demonstrațiile tehnologice și prezentările experților.
Urmărește-ne și pe Google News