Streaming-ul își pierde din avânt: ce se întâmplă cu abonații?

Streaming-ul își pierde din avânt: ce se întâmplă cu abonații?

Streaming-ul a fost la modă în ultimii ani, dar se pare că lucrurile se schimbă. Datele firmei de analiză Antenna arată că numărul de abonați la streaming din SUA a scăzut la jumătate în 2023. Asta înseamnă că piața de streaming nu mai e așa de fierbinte cum era.

Abonamentele premium au crescut doar cu 10,1%, față de 21,6% înainte. Dar nu e totul pierdut, pentru că la nivel global, abonamentele s-au dublat în patru ani, datorită celor care se reabonează mereu.

La început, companiile de streaming au dat bani grei pe conținut și pe fidelizarea abonaților, profitând și de pandemie. Dar acum, cu Hollywood-ul revenit la normal, ele își taie cheltuielile și își fac reclamă mai mult, ca să-și mărească veniturile.

Raportul spune că Netflix, Peacock și Paramount+ au avut cea mai mare creștere, cu 242,9 milioane de abonamente la finalul lui 2023. Dar spune și că Netflix a pierdut din cota de piață, având acum doar un sfert din abonamente, față de jumătate în 2019. Raportul mai spune că Paramount+ a trecut peste Disney+, iar Discovery+, Disney+ și Hulu au scăzut puțin.

Antenna crede că piața de streaming intră într-o perioadă mai calmă, pentru că acum nu mai e vorba de a atrage cât mai mulți abonați. Acum e vorba de a-i păstra pe cei existenți. Cam 30 la sută din abonamentele din 2023 sunt reabonări. Un sfert dintre cei care au renunțat au revenit în 3 luni și 40 la sută în 12 luni.

Ce zici, nu e interesant? Streaming-ul nu mai e așa de popular cum era, dar nu e nici pe moarte.

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Android, Google Search și Chrome se schimbă în UE. Ce trebuie să știi

Spotify a depășit 600 de milioane de utilizatori: cum a reușit să domine piața de streaming

Cum te scapă Android 15 de notificările care te bombardează.

Nothing ne arată noul său telefon Nothing (2a) înainte de lansare

Cum îți spionează guvernele telefonul prin Apple și Google?

iPhone-ul 15 se incarcă încet? Cum să încarci rapid iPhone-ul cu USB-C.

Amazon testează o funcție AI care cumpără produse pentru tine, chiar și de pe alte site-uri

Fabricația Tesla, dezvăluită: Nu rata acest videoclip exclusiv!

iPhone 16 Pro ar putea veni cu ecran mai mare decât predecesorii săi

Galaxy A25 5G, un telefon ieftin și bun cu design de top. când se lansează și cât costă

Gmail a introdus un nou filtru pentru a combate spam-ul

Microsoft își îmbunătățește Copilot, asistentul AI care îți face imagini spectaculoase.