YouTube a anunțat că reclamele de 30 de secunde, care nu pot fi ignorate, vor fi disponibile în curând la televizoare.
Reclamele mai lungi vor înlocui două reclame consecutive de 15 secunde și vor apărea nu numai în timpul vizionării videoclipurilor, ci și atunci când întrerupeți redarea. Schimbarea, anunțată în cadrul YouTube Brandcast, a mai spus că acestea vor fi inserate în videoclipurile care au performanțe bune. Anunțurile de 30 de secunde vor fi disponibile pentru agenții de publicitate prin intermediul YouTube Select, o platformă de publicitate curatoriată care vizează cele mai bune cinci procente din conținutul YouTube. Compania susține că 70 la sută din impresii provin de la televizoare, ceea ce face ca aceasta să fie o platformă ideală pentru reclame mai lungi. De asemenea, s-a anunțat că vor începe să testeze reclame care apar atunci când un spectator pune pe pauză un videoclip pe un televizor conectat.
Acest lucru este similar cu funcția de pauză publicitară introdusă de Hulu în urmă cu câțiva ani. Acestea vor apărea sub formă de bannere publicitare în videoclip și pot fi eliminate prin selectarea butonului „dismiss”. YouTube nu a precizat când vor fi introduse cele două modificări – reclamele de 30 de secunde și reclamele cu pauză. Platforma face aceste mișcări într-o încercare nu foarte ascunsă de a convinge mai mulți utilizatori să treacă la premium. Este, de asemenea, un indiciu al opoziției companiei față de ad-blockeri și încearcă să se asigure tactic că reclamele de jumătate de minut sunt suficient de lungi pentru ca oamenii să prefere să plătească taxa lunară decât să le aștepte.
Urmărește-ne și pe Google News