Românii nu vor mașini colorate, ci gri, alb sau negru, arată un studiu recent

Românii nu vor mașini colorate, ci gri, alb sau negru, arată un studiu recent

Culoarea mașinii este o chestiune de gust, dar și de cultură. carVertical, o firmă specializată în date auto, a făcut o cercetare în România și a aflat că românii nu sunt atrași de mașinile în culori vii, ci de cele în nuanțe mai sobre și mai discrete.

Românii aleg culori care nu dau bătăi de cap

În România, aproape 70% dintre mașinile verificate pe carVertical au fost gri, albe sau negre. Aceste culori sunt și cele mai populare în alte țări, pentru că sunt mai ușor de întreținut și nu se murdăresc sau nu se decolorează atât de repede. Pentru mulți proprietari de mașini, culoarea nu este un criteriu important, ci mai degrabă calitatea și funcționalitatea.

Culoarea gri a fost mereu preferată de români, deși a scăzut puțin în ultimii ani. În 2000, 29,7% dintre mașini erau gri, iar în 2020, doar 28,2%. Culoarea neagră a avut o creștere în 2010, când a ajuns la 29,4%, dar apoi a scăzut la 23,6% în 2020. Culoarea albă a rămas relativ constantă, cu 18,6% în 2020.

Mașinile în culori vii nu sunt pe placul românilor, pentru că se pot deteriora mai ușor și pot pierde din valoare. De aceea, este bine să țineți mașina la umbră, pentru a proteja vopseaua de soare.

Culorile conservatoare domină piața auto de mult timp. Albul, argintiul, griul și negrul sunt apreciate în toată lumea. Mașinile albastre sunt singurele care se mai bucură de popularitate în 2023, în timp ce restul culorilor sunt eclipsate de cele conservatoare

spune Matas Buzelis, expert auto și șeful departamentului de comunicații al carVertical.

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Voyager 1 – Semnale din spațiul cosmic, un semn de viață după tăcere

Tema „Cheia”

Ce sunt Obiectele Submersibile Neidentificate?

Numărul jurnaliștilor uciși – Un trend îngrijorător

Lista de cumpărături pentru nou-născut 

Dulceata din coji de portocale. O reteta foarte simpla.

In Peru exista un loc miraculos, unic in lume: Balta de la Chilca adica Balta fertilitatii

Limbile vorbite în Belgia: Ce limbă se vorbește în Belgia? O analiză a diversității lingvistice

Venituri pentru studenți: cum să faci bani și sfaturi utile de la Jooble

Elemente constitutive ale vieții descoperite în spațiu.

Declasificare OZN-urilor a fost făcută selectiv

Ce este gripa aviara? – Explicatia a numeroaselor amenintari