Dacă ești blogger sau ai un site web, sigur te-ai întrebat care sunt cele mai bănoase subiecte și cuvinte cheie pe care să le folosești în conținutul tău. Ei bine, nu mai trebuie să ghicești, pentru că Google a dat din casă și a arătat care sunt căutările care îi umplu buzunarele.
Dar nu credeți că Google a făcut asta din bunătatea inimii, ci pentru că a fost obligat să o facă într-un proces antitrust care îl vizează. Așa că, într-un document oficial, Google a dezvăluit care au fost cele mai profitabile căutări din 2018, deși a ascuns cât a câștigat exact de pe urma lor.
Și ce credeți că au căutat oamenii cel mai mult și au dat click pe reclamele Google? Ei bine, se pare că “iphone 8”, “iphone 8 plus” și “auto insurance” au fost în topul listei, dar și “zboruri ieftine”, “direct tv” (un serviciu de televiziune) și “at&t” (un operator de telecomunicații). Nu au lipsit nici “hulu”, “uber”, sau “spectrum”, “comcast” și “xfinity” (alți furnizori de servicii), și nici “free credit report”.
Dar nu vă grăbiți să scrieți despre aceste subiecte, pentru că nu e chiar așa simplu. Lista asta nu înseamnă neapărat că aceste cuvinte cheie sunt cele mai bune pentru creatorii de conținut – și nu doar pentru că datele sunt vechi de cinci ani. Ci și pentru că oamenii care au căutat aceste lucruri au dat click mai mult pe anunțurile Google, decât pe linkurile spre alte site-uri web – deci șansele să atragi vizitatori cu aceste cuvinte cheie sunt mici, cel puțin din Google.
Plus că Google a făcut bani frumoși din aceste căutări mai mult pentru că erau foarte frecvente, nu pentru că plătea mult pe click pentru advertiseri. Se zvonește că există alte cuvinte cheie care plătesc mult mai bine pe click, cum ar fi “houston maritime attorney” sau “california auto accident lawyer”, care pot aduce până la 500-1000 de dolari pe click pentru cei care le caută.
Urmărește-ne și pe Google News