Dacă eşti ca mine, probabil că aştepţi cu nerăbdare Black Friday de pe EMAG, ziua aia din an când poţi să-ţi iei tot ce-ţi doreşti la preţuri de nimic. Şi nu vorbesc de nimicuri, ci de chestii serioase, de la televizoare şi frigidere, până la haine şi parfumuri. Ei bine, anul ăsta, eMAG ne-a pregătit o surpriză de proporţii: peste 2,8 milioane de oferte la produse din toate categoriile, cu reduceri de peste 390 de milioane de lei. Asta înseamnă că 71% dintre oferte sunt la cel mai bun preţ din 2023. Adică mai ieftin ca la chinezărie, zău aşa!
Emag a lansat deja Pagina dedicata Evenimentului de Black Friday 2023
Dar nu credeţi că eMAG a scos ofertele astea din burtă, nu, nu. Ei au lucrat mai bine de 10 luni cu mii de comercianţi care vând pe platforma lor, ca să ne ofere cele mai bune preţuri la produsele pe care le vrem noi. Şi ştiu ei ce vrem, pentru că au făcut un studiu care arată că anul ăsta, intenţia de cumpărare a românilor de Black Friday se situează la 57%, în creştere faţă de anul trecut. Categoriile de produse pe care intenţionăm să le cumpărăm sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%). Şi bugetul pe care ne-am planificat să-l cheltuim e şi el mai mare, în medie, 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022.
Eu zic că merităm să ne răsfăţăm, după un an greu, plin de provocări şi incertitudini. Şi eMAG ne ajută să facem asta, cu o estimare de vânzări de 680 de milioane de lei, în creştere cu 36 de milioane de lei faţă de anul trecut. Asta înseamnă că o să avem parte de o zi plină de emoţii, de nerăbdare şi de bucurie, când o să ne vedem coşurile pline şi comenzile confirmate.
Dar cum o să facem faţă la atâtea oferte, o să vă întrebaţi. Ei bine, eMAG a investit mult în depozite şi tehnologie, ca să ne asigure o experienţă de cumpărare cât mai rapidă şi mai sigură. Echipa din hub-ul logistic de la Joiţa, sprijinită de roboţii de ultimă generaţie, are capacitatea de a procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta faţă de 2022. Şi nu numai că sunt mai rapizi, dar şi mai eco, pentru că au redus cantitatea de ambalaje cu 10%. Şi nu-i uitaţi pe sellerii care participă în Black Friday, care vând prin programul Fulfilment by eMAG peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult faţă de 2022. Pentru ei, Black Friday e ca o sărbătoare, pentru că ajung să vândă cât într-o lună.
Şi dacă vă gândiţi că o să aşteptaţi mult până vă ajung produsele, vă înşelaţi. Cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 de unităţi, şi a firmelor de curierat, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie. Adică până de Crăciun, sigur o să vă bucuraţi de produsele cumpărate de Black Friday.
Iar dacă vă faceţi griji pentru plata produselor, nu aveţi de ce. eMAG ne oferă soluţii de plată flexibile, ca să ne putem împărţi cheltuielile cum vrem noi. Peste 2 milioane de clienţi eligibili, dublu faţă de anul trecut, pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet, fără dobândă şi fără comision. Şi toţi clienţii eMAG au la dispoziţie soluţii de finanţare cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.
Deci, ce mai aşteptaţi? Pregătiţi-vă de Black Friday la eMAG, ziua în care vă puteţi îndeplini toate dorinţele la preţuri de năuc. Eu ştiu ce o să fac: o să-mi pun alarma pe 10 noiembrie dimineaţa. Voi ce o să faceţi? 😁
Urmărește-ne și pe Google News