Pe net au apărut niște rapoarte care spun că mulți clienți au returnat ochelarii Vision Pro la Apple. Dar nu pentru că ochelarii aveau un defect grav în prima zi de lansare, ci pentru că nu erau mulțumiți de ei. Și au vrut să-și ia banii înapoi, pentru că nu meritau prețul.
Prețul e prea mare
În SUA, e obișnuit să cumperi un produs și să-l returnezi înainte să expire garanția, ca să-ți iei banii înapoi. E ca și cum ai folosi produsul gratis pentru o perioadă. Dar se pare că acum nu e vorba de asta.
Se pare că e greu de crezut câți oameni au returnat ochelarii Vision Pro. Și că oamenii nu erau mulțumiți de noul dispozitiv, care costa cam 16.000 lei. Nu e de mirare, când Oculus/Meta, unul dintre cei mai buni și mai vechi producători de ochelari de realitate virtuală, își vinde ochelarii mult mai ieftin.
Nu aduc nimic nou
În plus, Vision Pro le dă multor oameni dureri de cap și amețeli, ca toate produsele de genul ăsta. Și arată cum soluția Apple nu e mai bună decât alte alternative de pe piață. Și că nu rezolvă problemele vechi ale tehnologiei sau nu oferă ceva în plus față de concurență.
La urma urmei, mulți n-au găsit nicio aplicație pentru Vision Pro care să-i facă să renunțe la soluțiile clasice. Ba chiar, multe activități sunt la fel de grele sau de plictisitoare cu ochelarii ăștia de realitate mixtă. Și asta pentru că nu poți introduce date cu precizie și trebuie să-ți miști tot timpul mâinile.
Apple știe de defecte
După o scurgere de informații, se pare că și inginerii Apple știu de defectele astea. Și chiar cred că Vision Pro nu vor fi buni de nimic până la generația a patra, dacă vor fi. Desigur, cei de la marketing și conducerea Apple nu recunosc asta, dar e greu de crezut că Apple va reuși să schimbe piața produselor XR cu Vision Pro.
Urmărește-ne și pe Google News