Probabil că nu vă spunem nimic nou despre YouTube, dar o să vă spunem ceva ce poate vă interesează dacă vă place să vă uitați la videoclipuri pe TV.
Știm cu toții că dacă vrem să scăpăm de reclame, trebuie să plătim. Unii dintre noi sunt dispuși să dea câțiva bani în fiecare lună ca să se bucure de conținutul online fără întreruperi. Alții, însă, nu vor să dea nici un ban, și preferă să reziste eroic la bombardamentul de reclame. Ei bine, YouTube are o surpriză pentru ei: le reduce numărul de reclame, dar le face mai lungi.
Da, ați auzit bine. YouTube a adus reclamele de pe TV și pe platforma sa de videoclipuri scurte, numită Shorts. Se pare că YouTube iubește reclamele, pentru că le-a pus peste tot în acest an, inclusiv un spot de 30 de secunde care nu poate fi sărit la TV. Și nu numai atât, dar le-a amenințat și pe cele care folosesc ad blockere cu sancțiuni. Probabil că nu vă pasă prea mult de asta, pentru că nu vă uitați la YouTube pe TV.
Dar ar trebui să știți că din septembrie, YouTube a schimbat strategia: mai puține reclame, dar mai lungi și obligatorii. De ce? Pentru că ei cred că utilizatorii preferă să vadă reclame mai rare, dar mai lungi, decât reclame mai dese, dar mai scurte.
Urmărește-ne și pe Google News