Un nou record: fiecare a doua mașină vândută este un SUV în Europa

Un nou record: fiecare a doua mașină vândută este un SUV în Europa

În prima jumătate a anului 2023, mai mult de jumătate din toate mașinile noi vândute în Europa au fost SUV-uri. Vânzările de SUV-uri au crescut enorm în comparație cu aceeași perioadă din 2022.


Mai mult de jumătate din toate mașinile noi vândute în Europa în prima jumătate a anului 2023 au fost SUV-uri, potrivit statisticilor cercetătorului de piață Dataforce, informează Automotive News Europe. Vânzările de SUV-uri au crescut cu 23% față de aceeași perioadă din 2022, ceea ce înseamnă că 51% din toate mașinile vândute în Europa în primele șase luni ale acestui an au fost SUV-uri. Acest lucru reprezintă un total de 3,37 milioane de unități.

Cota de piață a SUV-urilor a crescut la 51 la sută, de asemenea o creștere impresionantă față de 2022, când aceasta era de doar 48 la sută.
Primele zece cele mai bine vândute SUV-uri sunt în prezent Tesla Model Y (138.000 de unități), Volkswagen T-Roc (104.000 de unități), Toyota Yaris Cross (97.000 de unități), Volkswagen Tiguan (91.000 de unități), Dacia Duster (88.000 de unități), Hyundai Tucson (83.000 de unități), Peugeot 2008 (83.000 de unități), Kia Sportage (78.000 de unități), Renault Captur (78.000 de unități) și Ford Puma (77.000 de unități).

În ceea ce privește statisticile de vânzări pentru fiecare categorie, cel mai mare interes a fost manifestat pentru SUV-urile mici, cu un total de 1,13 milioane de unități vândute. SUV-urile compacte s-au vândut, de asemenea, bine (999.000 de unități), dar a treia subcategorie cea mai bine vândută nu a fost un alt SUV, ci mașinile mici, cu 913.000 de unități vândute.

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bitcoin la Rollercoaster: Să decriptăm împreună ultimele turbulențe din lumea monedelor virtuale!

Ce este un FinFluencer si ce inseamna asta?

Tabletele, pe cale de dispariție. Ce s-a întâmplat cu ele?

Meta bate toate recordurile: cum a ajuns la valori istorice în 2024

Oligarhii Ruși nu au eșuat atât de mult încât să-l convingă pe Putin să oprească războiul

Mai multă publicitate pe YouTube, mai multe locuri pentru reclame

UE înregistrează o creștere a vânzărilor de mașini electrice

Studiu deprimantă: pe TikTok sunt încet-încet mai multe reclame decât la TV.

Apple îi ia locul Samsung pe piața de telefonie mobilă.

Cine e Satoshi Nakamoto? Un proces din Londra ar putea lămuri misterul Bitcoin.

Reddit își vinde conținutul gigantului Google AI pentru 60 de milioane de dolari pe an.

China injectează 3,7 miliarde în BYD pentru a accelera în cursa vehiculelor electrice