Volkswagen ne-a arătat săptămâna asta cum arată fratele de turism al sedanului ID.7. Se numește ID.7 Tourer și este primul break 100% electric al mărcii germane. În plus, este unul dintre puținele break-uri electrice din segmentul mediu superior de pe piața europeană.
Ce aduce nou ID.7 Tourer? Evident, mai mult spațiu pentru bagaje. Are 605 litri în portbagaj, dar dacă rabatezi bancheta din spate, ajungi la 1.714 litri. Ce e interesant e că ID.7 Tourer are aceleași dimensiuni ca și ID.7 sedan: 4 961 mm lungime, 1 862 mm lățime și 1 536 mm înălțime, cu un ampatament de 2 971 mm. Singura diferență e că ID.7 Tourer are acoperișul mai lung, care se întinde până la stâlpii D.
Mașina va veni cu două variante de baterii, cea mai mare având 86 kWh. Cu ea, poți merge până la 685 km fără să te oprești la încărcat, conform WLTP. Și dacă tot trebuie să te oprești, VW zice că poți încărca bateria de la 10% la 80% în mai puțin de jumătate de oră, dacă găsești o stație de 200 kW.
La interior, ID.7 Tourer are un head-up display AR standard, care îți arată și navigația de pe telefon, fie că folosești Apple CarPlay sau Android Auto.
Are și ChatGPT, un acoperiș solar panoramic opțional, care îți permite să schimbi transparența sticlei după cum vrei. Mai are și un ecran tactil central de 15 inci și scaune ergoActive opționale, care îți fac masaj și îți reglează temperatura.
VW spune că “pre-vânzările europene” vor începe până la sfârșitul lui martie, dar nu ne-a spus cât costă ID.7 Tourer. Știm doar că va fi produs la Emden, în Germania, unde se fac și ID.7 și ID.4. Și mai știm că ID.7 Tourer va avea aceeași baterie și același motor ca și ID.7.
Bateria de bază va avea 77 kWh, iar motorul, care e montat în spate, va avea 210 kW (286 CP). Viteza maximă va fi limitată la 180 km/h (180 mph).
Urmărește-ne și pe Google News