Pauza de Pepsi și snacks-uri la Carrefour în Franța – Prețurile au luat-o razna!

Pauza de Pepsi și snacks-uri la Carrefour în Franța – Prețurile au luat-o razna!

Hei, prieteni ai cumpărăturilor! Carrefour tocmai ne-a zis „stop” la o serie de produse colorate. De ce? Păi, se pare că etichetele de preț au început să alerge sprint la maratonul scumpirilor. În Franța, rafturile se vor simți nițel goale fără Pepsi, Lay’s și 7up, care parcă și-au luat zborul prea sus la capitolul prețuri, după cum ne zice Reuters.

Imaginează-ți că mergi la cumpărături și unde erau odată sticlele acelea răcoritoare și pungile de chipsuri, acum găsești un bilețel: „Gata cu brandul ăsta! Ne-au cam dat cu prețuri peste cap”, așa sună campania Carrefour de a ne proteja portofelul.

Ceilalți de la PepsiCo sunt de negăsit – nicio vorbă, niciun comentariu. Dar să nu uităm, încă din octombrie ne tot ziceau că vor să majoreze prețurile, chiar dacă cererea era ca la piață în zi de duminică.

Și nu suntem singuri în această poveste cu pricepere mai tare decât ceapa. În alte țări, ca Germania și Belgia, magazinele zic „pas” la comenzi noi de la producători, într-o încercare de a ține piept baloanelor de prețuri care plutesc prin aerul inflaționist.

Acum, rămâne să vedem dacă produsele care încă zâmbesc de pe rafturi se vor face nevăzute sau nu. Dar una e clară: Carrefour nu se lasă și își arată mușchii în fața uriașilor producători.

Și bineînțeles, guvernul francez nu stă deoparte, ba dimpotrivă, le-a dat temă casnică retailerilor și furnizorilor să se așeze la masa negocierilor de preț cu două luni mai devreme încă de la începutul anului.

Pentru a pune puțină sare pe rană, la final de an trecut, prețurile în Franța au făcut un salt cu 4,1%. Și nu doar acolo – să ne uităm și în grădina noastră, unde de la Anul Nou ne-am luat porția de majorări datorită accizelor la dulciuri și săritura TVA-ului de la 9% la 19%.

Deci, dacă în drum spre casă te gândești la o doză de Pepsi sau la niște chipsuri crocante, ai putea să dai un ocol spre altă parte. Carrefour în Franța a zis „nu” prețurilor care cer alpinist echipat pentru a fi atinse.

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Google Revoluționează Căutarea Reducerilor: Descoperă Noul Mod de a Găsi Oferte și de Urmat Istoricul de Prețuri!

România se alătură clubului țărilor care iubesc soarele(Alianța Solară Internațională)

Acesta este sistemul smart TV de la Samsung anul acesta

 Aisbergul gigant care stătea de 30 de ani în același loc s-a pus pe mișcat

Până la 10 zile de energie cu Honor Watch 4 Pro

Descoperă simbolurile și istoria din spatele orașului Sofia si simbolurile ei

Au apărut numerele loteriei în visul ei, ea le-a jucat: ceea ce sa întâmplat în continuare este de necrezut

Mulți oameni încă își iau știrile zilnice de pe Facebook

Coreea de Nord ne spionează cu un satelit misterios lansat recent. Ce facem noi?

Despăgubiri în cazul Hexi Pharma

Kitul de supraviețuire de vineri dimineață: vremea, știri, cursuri de schimb, ziua onomastică 21 aprilie 2023

Fără telefoane în școli: cum arată noua regulă propusă de guvernul Britanic.