Dacă v-ați plimbat prin Kaufland în ultima săptămână, poate ați observat niște oameni care își umpleau cărucioarele cu baxuri de ulei. Nu, nu erau preoți care se pregăteau de sfințirea apei, nici hoți care voiau să dea o spargere la fabrica de săpun. Erau niște români deștepți care au profitat de o promoție incredibilă: o sticlă de ulei de 1 litru cu un ban!
Da, ați citit bine. Un ban, adică 0,01 lei. Cum a fost posibil așa ceva? Ei bine, Kaufland a avut o idee genială: să ofere o sticlă de ulei marca Vitae d’ore la preț simbolic pentru cei care au aplicația lor pe telefon. Fiecare client care avea aplicația putea cumpăra o singură sticlă de ulei la ofertă, cu condiția să aibă un cont de client pe bază de email.
Dar, cum era de așteptat, românii au găsit o modalitate de a fenta sistemul. Au creat mai multe conturi de client folosind emailuri diferite și au cumpărat zeci sau chiar sute de sticle de ulei la preț redus.
Pe internet au apărut mai multe filmulețe cu persoane care se lăudau cu prada lor uleioasă. Unii chiar explicau cum au reușit să păcălească aplicația și să obțină mai multe coduri de reducere.
Un tânăr arăta mândru bonurile care dovedeau că a cumpărat 50 de sticle de ulei în două zile, plătind doar 50 de bani. O femeie avea un cărucior plin de baxuri de ulei, pe care le-a luat la ofertă cu ajutorul soțului și al copiilor, care aveau și ei aplicația pe telefoanele lor.
Nu știm dacă Kaufland s-a așteptat la o asemenea reacție din partea clienților, dar cu siguranță a fost o promoție care a făcut istorie. Probabil că acum se gândesc cum să recupereze pierderile și să evite astfel de situații pe viitor. Până atunci, noi ne bucurăm de uleiul nostru ieftin și ne întrebăm: oare ce vor face românii cu atâtea sticle de ulei? Vor face prăjituri, salate, maioneză sau vor face afaceri cu ele? Voi ce credeți?
Urmărește-ne și pe Google News