Aitana Lopez, modelul de fitness care nu există, dar face bani grei pe Instagram

Aitana Lopez, modelul de fitness care nu există, dar face bani grei pe Instagram

Dacă vă uitați la profilul ei de Instagram, ați crede că Aitana Lopez este o tipă fit, cu părul roz și un zâmbet fermecător, care își împărtășește viața și sfaturile de sănătate cu peste 100.000 de fani. Dar dacă vă spun că Aitana nu este reală, ci doar o creație a inteligenței artificiale, ce ați zice?

Ei bine, așa este. Aitana este un personaj virtual, inventat de o agenție de comunicare din Barcelona, numită The Clueless, care se ocupă de conturile mai multor modele non-umane pe rețelele sociale. Fiecare dintre ele are un profil și o temă diferită, dar toate au același scop: să facă bani pentru creatorii lor.

Aitana este specializată în fitness și promovează tot felul de produse și servicii legate de acest domeniu. Nu contează că nu există, că nu merge la sală, că nu mănâncă sănătos, că nu are piele, păr sau mușchi. Ea este perfectă așa cum este, pentru că este o iluzie.

Și o iluzie profitabilă, după cum spun cei de la The Clueless. Ei susțin că Aitana câștigă deja 4 000 de euro pe lună, după doar patru luni de la lansarea ei pe Instagram. Și asta fără să cheltuiască nimic pe deplasări, cazare, haine sau machiaj. Ea este mereu disponibilă, mereu veselă, mereu în formă.

Dar cum reușește să atragă atâția urmăritori, dacă nu este reală? Secretul, spun cei de la The Clueless, este să o facă cât mai umană posibil. Aitana nu are o piele impecabilă și perfectă, ca alte modele AI, ci are și ea imperfecțiuni, riduri, coșuri. Părul ei nu este mereu aranjat și strălucitor, ci uneori este neîngrijit și ciufulit. Acestea sunt calitățile care o fac mai apropiată de oameni și, nu în ultimul rând, mai vandabilă.

Aitana este, așadar, un exemplu de cum inteligența artificială poate să creeze personaje virtuale care să concureze cu cele reale pe rețelele sociale. Și nu este singura. Există și altele, cum ar fi Lil Miquela, Bermuda sau Shudu, care au milioane de fani și colaborează cu branduri celebre. Ele sunt noile vedete ale Instagramului, fără să existe măcar.

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Băuturile alcoolice celebre – Sus paharu, jos masca

Un copil cu o boală gravă a supraviețuit datorită unei mașini electrice, iată cum!

Lista de cumpărături pentru nou-născut 

O planetă mai mare ca Pământul, dar poate locuibilă, găsită la o aruncătură de băț

Misterul particulei Amaterasu: De unde vine și ce înseamnă?

Voyager 1 – Semnale din spațiul cosmic, un semn de viață după tăcere

Cum să-ți protejezi mașina cu spray protecție ceramică nano? Tehnologia care schimbă fața industriei auto.

Adio, Yogy! A murit cel mai bătrân urs din România, care a trăit 43 de ani

Uzinexport a deschis Galeria de Arta

După un octombrie record de căldură, ar putea urma un nou an record de căldură

Blestemul corbului. Moartea lui Brandon Lee

Horoscop lunar-Martie: Taurii pot intra într-o situație puțin ciudată