A început livrarea de televizoare cu ecrane duble gratuite, susținute de publicitate

A început livrarea de televizoare cu ecrane duble gratuite, susținute de publicitate

Este încă greu de imaginat că modelul de afaceri al Telly, care constă în difuzarea non-stop de reclame pe al doilea ecran al televizoarelor gratuite, se va dovedi un succes. Dar cei care cred că serviciul anunțat în primăvară nu va funcționa se vor înșela cu siguranță.

Telly a anunțat că a început să livreze televizoarele sale inteligente bizare către prima rundă de clienți. Potrivit startup-ului, acești clienți vor participa la un program beta pentru serviciul aferent, dar nu a precizat care este numărul de dispozitive. Anterior, existau planuri de a livra jumătate de milion de unități utilizatorilor în primul an, pe care aceștia le vor primi gratuit, dar în schimb vor rula reclame care vor apărea pe un al doilea ecran mai mic sub televizorul 4K de 55 de inci. Telly colaborează cu Nielsen pentru a colecta și analiza statisticile privind audiența și eficiența pentru agenții de publicitate și realizatorii de programe.

Deci, în acest caz, gratuit înseamnă că nu trebuie să plătească direct pentru hardware, dar îi oferă Telly datele lor personale și de utilizare a televizorului. Compania le cere să furnizeze informații despre ei înșiși, cum ar fi numele, vârsta, sexul, adresa și chiar etnia, fără a menționa obiceiurile lor de vizionare a programelor TV sau de cumpărături. Iar dacă nu respectă termenii contractului de servicii (de exemplu, dacă acoperă ecranul de jos cu reclame), Telly le poate solicita rambursarea televizorului sau, dacă nu o fac, le poate deconta până la 1.000 de dolari de pe cardurile de credit asociate serviciului.

Directorul general al companiei a declarat anterior pentru TechCrunch că 250.000 de persoane s-au înscris pentru dispozitivele gratuite în primele două săptămâni de înregistrare, două treimi dintre acestea făcând parte din categoria demografică a generațiilor mullennial și Z. Telly colaborează cu diverse sisteme de publicitate pentru a servi reclame pe al doilea ecran, care ar trebui să fie interactive, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot interacționa cu reclamele care rulează pe ecranele mediocre cu ajutorul unei telecomenzi. Al doilea ecran va acționa, de asemenea, ca un centru de control pentru gestionarea schimbărilor de canale, a sunetului, a luminozității și a altor setări.

Deși ecranul de jos nu poate fi oprit și are reclame care rulează continuu în colțul său, se spune că va avea un control separat al luminozității pentru a evita să fie prea deranjant în întuneric. Desigur, aceasta este încă o chestiune de opinie, deoarece ideea din spatele modelului Telly este că utilizatorii trebuie să renunțe la o parte mică sau mare din intimitatea lor în schimbul utilizării gratuite a televizorului. Evident, acest lucru este mai bun pentru agenții de publicitate, deoarece aceștia nu pot dezactiva al doilea ecran – deși rămâne de văzut dacă mesajele lor vor fi mai eficiente pentru a ajunge la consumatori sau dacă îi vor enerva până la moarte într-un interval scurt de timp.

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 Xiaomi Smart Band 8 PRO, Versiunea globală, se apropie de lansare.

Au făcut testul IQ cu ChatGPT, rezultatele vorbesc de la sine

Apple încurajează inovația din partea furnizorilor de ecrane

POCO X6 și POCO X6 Pro au fost lansate Oficial. Vezi detaliile.

OnePlus 12 se lansează la începutul lui decembrie, de ziua de naștere a OnePlus

Zborul personal devine realitate cu Helix, avionul eVTOL ultraușor de la Pivotal

Amazon renunță la produsele sale de marcă proprie

De ce Google vrea sa mute bara de căutare jos pe Android, după modelul Apple.

Vivo V30 vine cu Snapdragon 7 Gen 3 și camere de top.

În Culisele Celui Mai Mare Pact AI: Apple Îmbrățișează Gemini

Dezvăluri cu specificații despre Xiaomi SU7, o mașină electrică de lux, inteligentă și performantă.

Redmi Lansează Dispozitivele Turbo 3 și Pad Pro!