Să transformi o mașină pe combustibil fosil într-un vehicul electric (EV) în 24 de ore sună imposibil, dar un start-up german, e-Revolt, spune că se poate. De obicei, acest proces de conversie durează săptămâni (și costă o grămadă de bani), dar designul bateriei și modul de lucru al e-Revolt schimbă complet cum se face asta.
Interesting Engineering scrie că firma germană poate face o mașină obișnuită să devină un vehicul electric (cu toate beneficiile de întreținere pe care le are) într-o zi, iar mașina ta, care era pe benzină sau diesel, poate ajunge acum să aibă o autonomie de cel puțin 250 de kilometri cu o singură încărcare. Pentru această soluție, directorul general Stefan Sellschopp a garantat că clienții lor vor avea o interfață digitală modernă și că îmbunătățirea mașinilor lor va scădea nu numai emisiile de carbon (cu aproximativ 30 de tone pe mașină), ci și folosirea de materiale nesustenabile.


Așa se face ca mașina ta pe benzină să devină electrică
Când vine un client care vrea ca mașina sa pe benzină să fie un EV, echipa e-REVOLT o verifică mai întâi pe mașină să vadă dacă se poate converti. Dacă trece testele, ei scot motorul vechi și alte piese de prisos (pe care le reciclează), apoi pun o inimă electrică în locul gol.
Desigur, îmbunătățirea vine și cu un upgrade digital: șoferii vor avea o interfață nouă a computerului de bord și un sistem de infotainment nou pentru a folosi funcții disponibile în alte vehicule electrice, cum ar fi controlul încărcării și verificarea autonomiei.
e-Revolt, care poate face toate astea într-o singură zi, crede ferm că nu numai vehiculele electrice noi pot fi folosite pentru a face un transport mai durabil și pentru a scădea emisiile de carbon, ci și mașinile deja existente. Pentru a face asta, ei au creat un mecanism eficient care merge.
Un serviciu de acest fel costă între 12.000 și 15.000 de euro.


Urmărește-ne și pe Google News