Cum îți știe Spotify ce-ți place să asculți? Inteligența artificială e răspunsul

Cum îți știe Spotify ce-ți place să asculți? Inteligența artificială e răspunsul

Dacă ești fan al podcasturilor și al cărților audio, atunci ai noroc. Spotify și Google Cloud au făcut echipă pentru a-ți oferi cele mai bune recomandări, bazate pe inteligența artificială.

Ce înseamnă asta? Păi, Spotify folosește sistemul de inteligență artificială al Google pentru a urmări ce podcasturi și cărți audio asculți tu și alți utilizatori, folosind niște modele lingvistice foarte avansate. Apoi, îți sugerează alte conținuturi care ți-ar plăcea, personalizate după gusturile și preferințele tale.

Google Cloud are niște mașinării inteligente, pe care le învață folosind tot felul de date: text, coduri, imagini, audio, video. Cu cât au mai multe date, cu atât devin mai deștepte și mai precise.

Spotify e unul dintre liderii în domeniul inteligenței artificiale și o folosește de mult timp pentru a-ți recomanda muzică. Acum face același lucru și pentru conținuturile non-muzicale. Și nu e de mirare, pentru că piața de podcasturi și cărți audio e în plină creștere și aduce bani frumoși.

Dar inteligența artificială nu e bună doar pentru recomandări. E bună și pentru siguranță. Ea ajută la identificarea conținutului care poate fi dăunător, ofensator sau ilegal și îl elimină sau îl avertizează.

Și dacă te întrebi cum câștigă Spotify din podcasturi și cărți audio, ei bine, are și o piață de anunțuri pentru ele. A lansat-o recent în alte cinci țări, ajungând la un total de nouă. Astfel, rețeaua Spotify Audience Network își extinde audiența și își crește veniturile.

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Piața telefoanelor pliabile a înregistrat un record în trimestrul al treilea, dar Samsung a pierdut.

Cybertruck-ul Tesla: Un colos pe roți cu stil minimalist sau un gigant supraevaluat?

Huawei Nova 11 SE a fost lansat oficial: specificații, preț și disponibilitate

Adio, iTunes! Bun venit, Apple Music, Apple TV și Apple Devices pe Windows!

Testele nu mint: 8 GB de RAM nu se bat cu 16 GB de RAM – nici măcar pe Mac-uri.

 iPhone primește o funcție magică de la Android

În curând vom putea juca jocuri Sony PlayStation 5 fără descărcare

LISTA DE DORINȚE XIAOMI SMART BAND 9: TOATE CARACTERISTICILE PE CARE AS VREA SĂ LE VĂD

Xiaomi 14 Ultra are un Oreo uriaș pe spate. Ce mai ascunde?

IOS 17.2, acum oficial pe piață alături de o aplicație nou-nouță

Microfoane spion în viața de zi cu zi: O realitate mai puțin confortabilă

Cum arată GTA VI în lumea reală? Uite aici primul trailer!