Cybertruck-ul Tesla, care a apărut în sfârșit anul trecut, are o chestie unică: caroseria lui e – cel puțin așa zic ei – din oțel inoxidabil. Dar se pare că, în realitate, exteriorul camionetelor lor scumpe nu e deloc inoxidabil, ba chiar ruginește mai rău decât mașinile normale, mai ieftine – practic după prima ploaie.
Și asta nu e o surpriză sau un secret pentru Tesla. Ba chiar ei îi avertizează pe clienți de chestia asta – după ce le vând, evident, mașina care costă 80.000 de dolari fără taxe. Asta a pățit un cumpărător de Cybertruck care a impartasit povestea pe forumul web dedicat modelului nou.
Tesla l-a liniștit pe cumpărător spunându-i că petele alea portocalii de rugină de pe lateralele mașinii pot fi șterse cu “freca” sau lustruite. Oricum, nu e bine să iasă cu Cybertruck-ul în ploaie, că mașina scumpă o să aibă nevoie după aia de un tratament cosmetic serios să scape de rugină.
Cumpărătorul a mai zis și că Cybertruck-ul lui nou-nouț, care a costat cât 462.000 lei cu taxe la prețul de bază, a început să tragă tare la stânga când a plecat din showroom, așa că s-a întors pur și simplu și l-a dus înapoi la reparații. Sau a încercat să o facă, că i s-a zis că nu pot rezolva problema și că trebuie să ducă mașina Tesla proaspăt luată, dar care mergea deja strâmb, la alt service să îi repare defectul.
Urmărește-ne și pe Google News