In anii ’60, Volkswagen a venit cu o noua masina, de asemenea cunoscuta si ca „broscuta Volkswagen”. Aceasta masina a schimbat perceptia oamenilor asupra unei masini pentru prima data si a devenit cea mai vanduta masina din toate timpurile. Intamplatorul care a permis masinii sa fie cunoscuta in intreaga lume a inceput in Germania, inainte de al Doilea Razboi Mondial.
Inceputurile lui Volkswagen
Masina Volkswagen a fost inventata de Ferdinand Porsche in 1930. Primul prototip a fost construit in 1935 si era cunoscut sub numele de „Type 60”. Ideea lui Porsche a fost aceea de a face o masina care sa poata transporta patru persoane si sa poata fi condusa si pe lungi distantere. Asta a facut ca masina sa fie mult mai practica decat alte modele de la acea vreme.
Aducerea prototipului in Germania
Masina a fost adusa in Germania in 1937 si a fost considerata drept solutia perfecta pentru politica lui Hitler. El a avut in vedere sa aduca un vehicul care sa poata fi folosit de mase pentru a se deplasa, dar si pentru a se distinge pe drumurile stradale. Acest model avea sa devina cunoscut ca „Volkswagen” sau „Volkswagenul poporului”.
Constructia modelului definitiv
Pe masura ce al Doilea Razboi Mondial continua sa se desfasoare, modelul a fost construit in vara lui 1938 si arata ca o broscuta. El era destul de mic si detinea un motor cu patru cilindri, care putea alimenta masina cu o viteza maxima de 65 de kilometri pe ora. Masina avea, de asemenea, standarde de siguranta mai bune, care au ajutat la limitarea daunelor produse.
Refacerea in anii ’60
Modelul a continuat sa fie vandut in Germania dupa Razboi, insa a devenit foarte popular in anii ’60 si a fost adoptat de catre multi tineri care doreau sa aiba propria lor masina. Acest lucru a dus la cresterea vanzarilor si crearea unei noi culturi. Modelul a fost imbunatatit si i s-au adaugat noi caracteristici, cum ar fi amortizoarele hidraulice si sistemul de stergatoare al parbrizului.
Modernizarea in anii ’90
In anii ’90, Volkswagen a dezvoltat si lanseaza un nou model, cunoscut sub numele de „Golf”. Acesta a fost prima masina Volkswagen cu 4 usi pe care a fost vanduta si a marcat inceputul modernizarii grupului Volkswagen. Motorul sau a fost imbunatatit, deoarece acesta devenise mai puternic si mai eficient din punct de vedere energetic.
Modelul de astazi
Modelul broscuta Volkswagen de astazi se bucura de sisteme de siguranta mai moderne, care au inclus ABS, control tractiune si airbaguri. Acest lucru a ajutat la cresterea sigurantei pentru conductor si pasageri, reducand riscul accidentelor rutiere. Modelul broscuta Volkswagen a continuat sa ramana o optiune populara pentru multi pana in zilele noastre si isi pastreaza popularitatea printre cei care cauta o masina compacta, moderna si foarte practica.
Volkswagen a transformat lumea masinilor. Broscuta Volkswagen a adus o schimbare semnificativa in ceea ce priveste confortul, siguranta si practicabilitatea masinilor mari, si a revolutionat modul in care lumea gandea despre lumea auto. Modelul modern de astazi ramane unul dintre cele mai apreciate si cunoscute masini din lume si va ramane in memoria multora inca mult timp.
Urmărește-ne și pe Google News