Amazon renunță la produsele sale de marcă proprie

Amazon renunță la produsele sale de marcă proprie

Amazon reduce serios numărul de produse cu marcă proprie pe care le oferă pe piața sa.

Gigantul de retail plănuiește să elimine 27 dintre cele 30 de mărci proprii de îmbrăcăminte, în încercarea de a reduce costurile și de a se apăra de investigațiile antitrust, potrivit unui raport publicat în The Wall Street Journal.

De-a lungul anilor, compania a creat zeci de mărci private în diverse divizii, majoritatea dintre acestea funcționând fără brandul Amazon, precum Solimo, Wag și Mama Bear. Cu toate acestea, odată cu aceste reduceri, compania va rămâne cu doar trei mărci private de îmbrăcăminte – Amazon Essentials, Amazon Collection și Amazon Aware.

În plus, WSJ notează că gigantul renunță și la unele dintre mărcile proprii de mobilier, inclusiv Rivet și Stone & Beam. Surse apropiate situației au declarat pentru WSJ că societatea va continua să vândă produse de la mărcile acum dispărute până când acestea vor fi epuizate. În 2020, compania a oferit la vânzare 243.000 de produse sub mai mult de 45 de mărci diferite asociate cu compania.

Decizia Amazon de a-și raționaliza afacerea cu mărci proprii vine pe fondul unui potențial proces antitrust intentat de Comisia Federală pentru Comerț. În timp ce Politico a raportat luna trecută că instanța pregătește un proces împotriva companiei, WSJ relatează că reprezentanții companiei sunt așteptați să se întâlnească cu agenția săptămâna viitoare într-o „întâlnire finală”.


Produsele de marcă proprie ale gigantului de retail ar putea rămâne o țintă a controlului de reglementare, deoarece compania a fost acuzată că a folosit datele furnizorilor terți pentru a-și crea propriile produse care concurează cu alte mărci în 2020. Anul trecut, WSJ a relatat că firma lui Jeff Bezos a început să reducă numărul de produse proprii pe care le vinde pentru a ușura presiunea de reglementare

Ofertazilei

Urmărește-ne și pe Google News

R.M.

Numele meu este Raul Marian Robert și sunt un pasionat scriitor și jurnalist cu peste 10 ani de experiență în domeniul comunicării online. Am absolvit Facultatea de Litere și Jurnalism și am început să scriu pe diverse platforme online, acoperind o gamă largă de subiecte precum știri, tehnologie, sănătate, afaceri și multe altele. Călătorind în lumea virtuală în căutarea celor mai noi informații, am o abordare unică și intuitivă în analiza și prezentarea informațiilor, reușind să captez esența și importanța evenimentelor și inovațiilor actuale. Misiunea mea este de a informa, educa și inspira cititorii mei, oferindu-le informații relevante și actualizate. Sunt mereu în căutarea celor mai noi tendințe în toate domeniile pe care le acopăr și mă informez în mod constant pentru a aduce cele mai bune și mai utile informații pentru cititorii mei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Samsung Galaxy S25 promite o revoluție a bateriei cu până la 10% mai multă durată de viață

Windows 11 își schimbă fața programului de instalare

Paint primește funcționalitate de tip Photoshop

Mașini electrice vs. mașini clasice: 3 lucruri bine de știut

OnePlus 12 rupe recordurile AnTuTu

Va fi lansată o actualizare de software bug-uri enervante la Apple Watch Series 9 și Ultra 2

Pixel 9 Pro în Imagini Live – O Nouă Eră de Design la Google?

Amazon introduce Vega OS pe dispozitivele Echo și Fire.

Ce telefon Android a fost cel mai căutat în 2023? Surpriză mare!

Samsung Dezvoltă One UI 7.0: Ce Ne Așteaptă în Viitorul Actualizărilor?

Netflix și Hățișul Tehnic: Când Streamingul Merge Pe Bucăți

Motorola Edge 50 Pro: Secretele Dezvăluite